fbpx

Directo uudised mais 2023

25. mai 2023
nipivideo
KASULIK NIPP!
Directo Kasutaja menüü – kevadine suurpuhastus Sinu töölaual
Igal Directo kasutajal on võimalik luua endale personaalne Kasutaja menüü, mis on tõhus võimalus oma igapäevast tööd paremini organiseerida. Selle abil saad seadistada Directo äritarkvara peamenüü näitama vaid neid elemente, mis on Sinu jaoks olulised.

Loe lähemalt Kasutaja menüü võimaluste kohta ning esita endale 4 küsimust, mis aitavad selgusele jõuda, kas selle seadistamine on kasulik ka Sinu jaoks.

LOO ENDALE PERSONAALNE KASUTAJA MENÜÜ→

UUS RUBRIIK: E-arvelda ja ole kui digininja!
Alustame uue rubriigiga “E-arvelda ja ole kui digininja!”, milles räägime lähemalt e-arvetest, nende kasutamisest tulenevast kasust ning arvukatest lisavõimalustest Directo äritarkvaras. Sa kindlasti tead, mis on e-arve, aga kas Sa oskad ka kasutada kõiki võimalusi, mis sellega Directos kaasnevad?
 
Directol on olemas otseliidesed paljude e-arve operaatoritega. Kasutades RIK e-arveldajat, on Directo kasutajatele e-arvete saatmine ja vastu võtmine täiesti tasuta.

E-arved ja hankijaautomaatika
Kui pead oluliseks kiirust, töökindlust, läbipaistvust, kulude kokkuhoidu ja paremaid kliendisuhteid, siis on e-arvete nutikas kasutuselevõtt Sinu jaoks möödapääsmatu.
 
Directos on e-ostuarvete kiireks töötlemiseks loodud väga mugav automatiseeritud lahendus, mille abil saad seadistada e-arve automaatse konteerimise. Selle seadistamine on lihtne, aga samas laialdaste võimalustega*. Näiteks saad valida, kas arveridadel põhinev konteerimine toimub rida-realt või koondatakse ühele kontole. Lisaks saad määrata kindla tekstilõigu otsingu (sõna, artikkel, viitenumber jne), mille leides konteerib Directo vastava arverea koos määratud objektiga määratud kontole.

*Toome siin ühe (kindlasti mitte ainsa) digininjaliku näite hankijaautomaatika kasutamisest. Näiteks saad iga kuu hankijalt püsiteenuse arve, millel võivad vahel olla ka lisateenuste read. Püsiteenuse read tahad kinnitada automaatselt, aga lisateenuste ridu on vaja enne kinnitamist kontrollida. Automaatikale märgid seega kõik ostuarvel olevad püsiteenuse artiklid ning ka selle, kas need koondada ühele kontole või mitte. Kõikide ülejäänud artiklite osas automaatset kinnitamist Sa aga ei märgi. Kui määrad artikli taha ka summa, kinnitub püsiteenuste ostuarve ainult sel juhul, kui artiklile ja sisule vastab täpselt etteantud summa. Nii teeb Directo automaatika edaspidi targa digininja eest palju tööd ise ära.

UURI, KUIDAS HANKIJAAUTOMAATIKAID SEADISTADA→

Saage tuttavaks: uus teenus MyDirecto
Saa tuttavaks MyDirectoga – terve ettevõtte töötajate uue lemmikuga, kes võimaldab teil kõigil iseseisvalt paari hiireklõpsuga sisestada ja hallata oma andmeid, kontrollida puhkusejääke ning esitada puhkuseavaldusi. See mitte ainult ei vabasta HR meeskonda lisatööst, vaid annab ka töötajatele suurema vastutuse ja autonoomia endaga seotud tegevuste haldamisel.
 
MyDirecto on valmis andma oma parima, et teie ettevõtte töötajad oleksid õnnelikud, kaasatud ja produktiivsed ning juhid saaksid tegeleda juhtimise, mitte andmesisestusega.

LOE MYDIRECTO VÕIMALUSTE KOHTA→

Alates 01.07.2023 taastub haigushüviste maksmisel koroonaeelne kord 
Alates 1. juulist 2023 hakkab töövõimetuslehtede tasustamisel kehtima koroona ajal kehtestatud ajutise korra asemel taas enne 2021. aastat kasutusel olnud süsteem. See tähendab, et esimene kuni kolmas haiguspäev hakkab taas olema töötaja omavastutus, tööandja maksab hüvitist neljandast kuni kaheksanda päevani ning Tervisekassa alates üheksandast haiguspäevast.
 
Ajutise korra järgimiseks oli 2021. aasta alguses mõistlik luua uus puudumise liik ja töötasuvalem ning vanad alles jätta. Nii saad nüüd mugavalt naasta vana valemi kasutamise juurde. Kui Sa seda ei teinud, siis vaata oma valemid ning puudumise liigid enne juulit üle ja vajadusel tee puuduvad seadistused.

VAATA ÜLE, MIDA TULEB TEHA→

Uus ajastu Directo kuluarvestuses – laiemad ja paindlikumad võimalused tootmises omahinna haldamiseks!
Meil on suurepärane uudis kõigile tootmisega tegelevatele ettevõtetele – kätte on jõudnud aeg, kui Directo tootmise dokumendid hakkavad uuele kujundusele üle kolima. Esimesena on saanud uue kuue kuluarvestuse dokument, mida plaanime Sinuga jagada juba hiljemalt juuni alguses. Sellega seoses on mõned olulised teemad, millega soovitame Sul esimesel võimalusel tegeleda.
 
Uue kuluarvestuse dokumendi kasutuselevõtuga algab Directos valmis toodete omahindade haldamises uus ja laiemate võimalustega ajastu. Seni oli Directo kasutajatel võimalik kasutada kuluarvestust kahel viisil – lisaks 2021. aastal kasutusele tulnud uuele ja paindlikule loogikale sai kasutada veel ka vana ja mitte nii efektiivset loogikat. Uue kujunduse tulekuga jääb kasutusele vaid laiemate võimalustega kaasaegsem kuluarvestuse loogika.
 
Toome siinkohal välja uue kuluarvestuse loogika eelised:
– Uuem kuluarvestuse loogikaga annab laiemad võimalused toodete kuluarvestusele lisamiseks. Vajadusel saad kasutada näiteks kõiki tootmistellimuse päise välju.
– Kuluarvestusele ei teki kannet, mis tähendab, et eksimuse korral saad valesti jagatud kulusid korrigeerida uue dokumendi loomisega.
– Jagatud kulu läheb läbi kindla kuluartikli toote omahinda ja on oluliselt paremini jälgitav, kui vana versiooniga.


Kui vajad kaasaegsele kuluhalduse loogikale üle minemisel abi, siis meie projektijuhtimise meeskond ja kasutajatugi on Sind valmis igati abistama. Võta meiega julgelt ühendust!

Soovitame teostada juuni alguses maikuu kuluarvestuse kindlasti juba uuemat kuluarvestuse artikli loogikat kasutades. 👍

LOE UUE KULUARVESTUSE VÕIMALUSTE JA EELISTE KOHTA→

Directo EDI partnerite sekka lisandus ka Docura
Directo EDI partnerite nimekirja on lisandunud ka Docura, mis teostab e-dokumendivahetust kõikide Eesti jaekettidega. Docura pakub oma klientidele erinevaid lahendusi kogu äriprotsessi automatiseerimise vajaduste ulatuses. Docura peamised teenused on tooteinfo haldamine, e-dokumentide vahetus, logistikaprotsesside haldamine ja infosüsteemide ühendamine.
 
Milline on kasu, mida saad e-andmevahetuse (EDI) kasutamisest:
– EDI kasutamine tagab täpsuse – loobudes andmete pidevast ümbertrükkimisest, loobud ka hooletusvigadest.
– EDI kasutamine kiirendab protsesse – mida kiiremini andmeid töödeldakse, seda enam jääb aega sisulise tööga tegelemiseks.
– EDI on alati usaldusväärne – e-andmevahetusega ei lähe enam ükski dokument kaotsi – igast tegevusest jääb maha logi.


Uue EDI partneri lisandumine annab Sinule kui Directo kasutajale paremad võimalused leida endale sobiv teenusepakkuja vastavalt hinnale või teenuse funktsionaalsusele.

LOE EDI LIIDESTE KOHTA DIRECTOS→

IT-vaatust!: kuidas planeerida ja alustada organisatsioonis tõhusa küberturbega (Directo näitel)
Küberturvalisus ei ole oluline teema vaid suurte tarkvaraettevõtete jaoks, see puudutab kõiki, kes kasutavad äritegevuses internetiühendust, tarkvaralahendusi ja võrku ühendatud seadmeid. Küberturvalisusega alustamine ja tegelemine ei tähenda alati keerulisi tehnoloogilisi protsesse, vaid tegelikult tuleb alustada väga lihtsatest asjadest ning ohtude maandamiseks piisab tihti ka teadlikkusest ning mõistlikust käitumisest.
 
Toome meie oma tegevuse põhjal välja sammud, millest alustada küberturbe planeerimist ning ellu viimist. Directo on ISO/IEC 27001:2013 sertifitseeritud tarkvaraettevõte ja me võtame infoturbe alaseid tegevusi väga tõsiselt. Seega usume ja loodame, et meie kogemuse ning ekspertiisi jagamine annab ka Sulle selgema pildi, millest alustada.

LOE LÄHEMALT, KUIDAS OLLA ITVAATLIK→

Raamatupidamisbüroodele suunatud veebiseminar “Digiteeri ja võta reeded vabaks” on nüüd järelvaadatav
Mai alguses korraldasime koostöös CostPocketiga veebiseminari, kus rääkisime nutikatest lahendustest raamatupidamisbüroode töö digitaliseerimiseks. Neid kasutades on büroodel võimalik pakkuda oma klientidele veelgi paremat teenust ning ise võtta näiteks reeded vabaks!
 
Oma reaalseid kogemusi jagas veebinaril raamatupidamisbüroo Finants ja Marketing juht Kaire Tammer, kes on aktiivne nutikate lahenduste otsija ja elluviija. Ta on läbi digitaliseerimise muutnud oluliselt efektiivsemaks oma büroo protsesse ning aidanud nii säästa ka oma klientide raha ja aega.
 
Nüüd on Sul võimalik veebiseminari järelvaadata ning lugeda ka seminaril esitatud küsimusi ja nende vastuseid.

LOE LÄHEMALT JA VAATA VEEBINARI→

Kui Sa veel ei ole seda teinud, siis telli Directo värsked uudised korra kuus endale e-mailiga postkasti.

Kui arvad, et Directo uudised pakuks huvi ka Sinu kolleegidele, siis kutsu neid samuti uudiskirjaga liituma →.

Loe ka eelmisi uudiskirju →.

Vaata järelvaatamisest Directo veebiseminare →.