Müügitarkvarana võimaldab Directo kliendile arveid saata nii meiliga kui ka e-arvetena. Arveid saab Directos koostada erinevatel viisidel olenevalt firma tegevuse spetsiifikast ning tööprotsessidest. Arvete koostamise peamised võimalused on järgmised:
Directo äritarkvaras on arvete kujundamiseks lähtudes kliendi spetsiifilistest vajadusestet ja soovidest väga laiad võimalused.
Directo funktsioonide hulgas on ka kassamüügi võimalus jaekaubanduse jaoks. Kassaarve on loodud kassas kiirelt tegutsemiseks. Lisaks kassaarvele on Directol veel suur hulk tööd lihtsustavaid võimalusi jaemüügiettevõtetele. Olulisemad kassamüügi võimalused on:
Kassatöö korraldamiseks on veel:
CRM ehk kliendisuhete juhtimine ehk klientide haldus hõlmab erinevate tegevusaladega firmades erinevaid tegevusi ja infovajadust. Enamasti eeldatakse CRM tarkvara puhul müügi ja kliendisuhete juhtimise töövahendit. Peamised kliendisuhete juhtimise võimalused Directos on: