Directo dokumendihaldus on integreeritud majandustarkvara võimalustega, mis annab suurepärase võimaluse luua terviklik süsteem dokumentide haldamiseks ja kasutamiseks. Dokumendihaldus on heaks töövahendiks firmale, kus dokumentide maht on suur, neile peavad turvaliselt ligi pääsema inimesed erinevatest asukohtadest ning soovitakse talletada kogu ettevõtte dokumentatsiooni süstematiseeritult ühes kohas. Dokumendihalduse peamised võimalused on:
Hoolduse ja teeninduse töö korraldamiseks on oluline hea töövahendi olemasolu tarkvara näol. Directo sobib hästi ettevõtetele, kes tegelevad seadmete või masinate paigaldamise ja hooldusega. Directot kasutavad sellel eesmärgil näiteks autoteeninduse ja –remondi ettevõtted. Peamised hoolduse/teenindusega seotud võimalused on järgmised:
Kalendri vaade annab hea ülevaate registreeritud töödest ning aitab tegevusi planeerida. Kalendri võimalusi kasutatakse kõige enam teeninduse või hooldusteenuste firmades. Kalendri peamised võimalused
Algdokumentide ja failide säilitamiseks saab kõigile dokumentidele lisada manuseid. Olgu need kas meiliga tulnud algdokumendid nagu ostuarvete pdf-id või täiendavad dokumendid nagu aktid.