Müügitarkvara

Arvete koostamine

Müügitarkvarana võimaldab Directo kliendile arveid saata nii meiliga kui ka e-arvetena. Arveid saab Directos koostada erinevatel viisidel olenevalt firma tegevuse spetsiifikast ning tööprotsessidest. Arvete koostamise peamised võimalused on järgmised:

  • klientidele tellimustelt lähetatud kaupade kohta
  • fikseeritud summaga regulaarsete arvete massiline koostamine
  • tunni- või tükitöö arved tehtud tööde järgi
  • koondarved
  • ettemaksuarved
  • kassaarved jaekaubanduses

Directo äritarkvaras on arvete kujundamiseks lähtudes kliendi spetsiifilistest vajadusestet ja soovidest väga laiad võimalused.


Kassamüük / kassatarkvara

Directo funktsioonide hulgas on ka kassamüügi võimalus jaekaubanduse jaoks. Kassaarve on loodud kassas kiirelt tegutsemiseks. Lisaks kassaarvele on Directol veel suur hulk tööd lihtsustavaid võimalusi jaemüügiettevõtetele. Olulisemad kassamüügi võimalused on:

  • ühendus makseterminaliga
  • ID kaarti saab kasutada kliendikaardina
  • kliendi tuvastamisel rakenduvad sutomaatselt kehtivad soodustused
  • kinkekaardi kasutamise funktsionaalsus
  • multimakse võimalus – ühe ostu eest tasumine mitme tasumisviisiga, näiteks tasumine osaliselt sularahas ja osaliselt kaardiga
  • erinevad kampaaniahinnad ja sooduspakkumised, näiteks “osta kolm kahe hinnaga”, “osta kaks toodet – odavam tasuta” vms.

Kassatöö korraldamiseks on veel:

  • mugav ja lihtne kauba vahetus ja tagastus
  • päeva alustamine ja lõpetamine kassas – sularaha ja kaarditehingute kontrollimine ning kassa üleandmine

CRM tarkvara

CRM ehk kliendisuhete juhtimine ehk klientide haldus hõlmab erinevate tegevusaladega firmades erinevaid tegevusi ja infovajadust. Enamasti eeldatakse CRM tarkvara puhul müügi ja kliendisuhete juhtimise töövahendit. Peamised kliendisuhete juhtimise võimalused Directos on:

  • põhjalik klientide andmebaas koos isedefineeritavate lisaandmetega
  • kontaktisikute andmebaas
  • klientide klassifitseerimine erinevate tunnuste alusel
  • kohtumiste ja sündmuste andmebaas koos kalendriga
  • klienditoimingute aruandlus alates esmakontaktist kuni tehtud arvete ja tasumisharjumusteni
  • detailne ülevaade klientidele tehtud pakkumistest, tellimustest, arvetest
  • müügieelarved toodete, klientide, müüjate lõikes
  • müügieelarvete võrdlus tegelike andmetega
  • kliendi kasumlikkus
  • meeldetuletuste saatmine
  • tehtud pakkumiste realiseerimise tõenäosus, konkurendid, info konkurentide poolt tehtud pakkumiste kohta
  • põhjalik müügiaruandlus klientide, artiklite, müügimeeste jne lõikes
  • müügiaruanded, mis on klikitavad detailsemaks kuni algandmeteni välja, lisaks vaade graafikutena