Geenius.ee:
Confido praktiline kogemus: Directo uus lahendus MyDirecto aitab märkimisväärselt vähendada halduskoormust

12. veebr. 2025

Loe lugu ka Geenius.ee portaalis→.

Täisfunktsionaalne äritarkvara Directo on aidanud ettevõtteid erinevate protsesside automatiseerimisel ja efektiivsemaks muutmisel juba pikalt – Directol täitub tänavu 25 tegutsemisaastat. Directo äritarkvara on nagu Tallinn, mis ei saa mitte kunagi valmis, ehk kogu selle aja jooksul on see uuenenud ning pakkunud värskeid nutikaid lahendusi ja funktsionaalsusi.

Directo iseteenindusportaal MyDirecto pakub juba 2023. aastast alates mugavaid lahendusi töötajate isikuandmete ja puhkuste haldamiseks. See on suunatud kasutamiseks kõigile ettevõtte töötajale ja aitab automatiseerida ning lihtsamaks muuta juhtide, personalitöötajate ja raamatupidajate tööd. MyDirecto funktsionaalsus ja hinnastamine on loodud eemärgiga teha Directo kättesaadavaks ja kasulikuks ka ettevõtete nendele töötajatele, kes tavapäraselt Directot ei kasuta.

Directo klient Confido võttis MyDirecto kasutusele 2024. aasta alguses ja on sellega digitaliseerinud olulise lõigu personalitööst. Confido juhtiv personalispetsialist Liis Solvak annab ülevaate MyDirecto kasutuselevõtust, kasutamiskogemustest ja tulemustest.

MyDirecto sujuv juurutus ja kasutuselevõtt

Confidos, kus MyDirecto on tänaseks kasutusel olnud 1 aasta, läks selle kasutuselevõtt tänu personaliosakonna ja finantsosakonna ning Directo konsultantide heale koostööle sujuvalt. Juurutusfaasis vastasid Directo spetsialistid kiirelt kõigile tehnilistele küsimustele ning lahendasid need operatiivselt. Confido töötajad võtsid uue lahenduse samuti kiiresti ja valutult omaks. „Alguses esitati rohkem küsimusi, kuid see on iga uue süsteemi kasutuselevõtu loomulik osa. Nüüdseks on MyDirecto kasutamine töötajatele juba loomulik ning küsimusi tekib väga harva,“ kirjeldab Liis Solvak.

Praktiline rakendus igapäevaste protsesside lihtsustamisel

Täna kasutab Confido MyDirectot peamiselt puhkuste planeerimiseks ja taotlemiseks. Töötajad saavad portaalis iseseisvalt taotleda kõiki puhkuseliike ning juhid kinnitavad neid Directo keskkonnas. Lisaks oma kasutamata puhkusepäevadele ja kinnitatud puhkustele saavad Confido inimesed MyDirectos vaadata ka parajasti puhkavaid kolleege, oma töösuhtega seotud dokumente ja kolleegide sünnipäevi.

Halduskoormuse vähenemine ja efektiivsus

MyDirecto on aidanud vähendada personaliosakonna halduskoormust, mis varem oli seotud puhkuste käsitsi sisestamise ja töötajaskonna informeerimisega. „Varem toimus kogu planeerimine mahukates Exceli tabelites ja oli ajamahukas protsess. MyDirecto on osutunud tõhusaks lahenduseks,“ tõdeb Liis Solvak. „Nüüd saavad töötajad oma puhkusejääke iseseisvalt jälgida, mida nad varem pidid personaliosakonnast küsima.“

MyDirecto suurim kasu on ettevõtete jaoks ühe väga olulise protsessi automatiseerimine, mis puudutab nii juhte kui ka töötajaid – puhkuste planeerimine, taotlemine ja kinnitamine. „Kui varem oli puhkuste ajakava koostamine tõesti keeruline ja ajamahukas, siis MyDirecto kaotas vajaduse Exceli tabelite, e-mailide jms tüütu ja ajakuluka järele. Töötajate jaoks on andmete kättesaadavus muutunud märkimisväärselt mugavamaks. Nad näevad ise oma töösuhtega seotud dokumente, puhkusejääki ja kolleegide sünnipäevi. Samal ajal on ka juhtidel oma töötajate andmetele kiirem ja mugavam ligipääs,“ selgitab Solvak.

Tulevikuootused ja arenguvõimalused

Confido näeb siiski veel ruumi täiendusteks. Liis Solvak toob välja mõned soovid, millises suunas MyDirecto võiks tulevikus veel areneda:

  • Töötajad võiksid MyDirecto vaates näha ka eelmiste aastate puhkuste ajalugu ja läbitud koolitusi.
  • Juhtide jaoks võiks iseteeninduses olla vaade, kus nad saavad kinnitada puhkuseid, vaadata oma töötajate aastast puhkuste ülevaadet ja tiimi kokkuvõtlikke andmeid.

„Tean, et spetsiifiliste arenduste valmimine võib olla aeganõudev, aga loodame, et Directo suudab pakkuda võimalikult kiiret arendust ja tuge,“ lisab Solvak.

Tulemuseks on mugavam ja efektiivsem töökeskond

MyDirecto on Confido jaoks osutunud väärtuslikuks tööriistaks, mis lihtsustab igapäevaseid personalihalduse protsesse, vähendab halduskoormust ja suurendab andmete kättesaadavust. „Soovitan MyDirectot teistelegi ettevõtetele, kus Directo on personalitarkvarana kasutusel,“ kinnitab Liis Solvak.


MyDirecto on loodud eemärgiga teha Directo kättesaadavaks ka ettevõtete nendele töötajatele, kes tavapäraselt Directot ei vaja ega kasuta. Seda toetab ka MyDirecto hinnastamine, millega saad tutvuda siin.

Nagu Directo, ei saa ka MyDirecto kunagi valmis – tegeleme selle arendamisega pidevalt. Kui ka Sinu tööandja/ettevõte otsib lihtsat ja tõhusat lahendust oma personalihalduse parendamiseks, soovitame kindlasti uurida lähemalt MyDirecto võimalusi või võtta ühendust meie müügiosakonnaga!